Et selskap i ELS Gruppen

Loyalty

Deres beste selgere er ikke han med det store smilet og den fine bilen. Det er heller ikke hun som er så godt likt hos kundene. Deres beste selgere er ikke ansatt hos dere. De beste selgerne er de som forteller om dere til sine venner, de som tipser om deres tjenester og produkter. Deres beste selgere er deres fornøyde kunder.

Overraskelse
Å skape tillitt hos sine kunder er et suksessivt arbeid som tar tid, bedriften må fortjene tillitten. Ved å tilby kundene noe ekstra og uventet, blir de mer positivt innstilt til bedriften og dermed også mer lojale. Med vårt lojalitetsprogram kan dere overraske deres kunder med ett eller flere tilbud via sms, e-post eller med en folder i postkassen. Tilbudene kan bestå av gratis eller rabatterte opplevelser som kunden kommer til å huske lenge. Resultatet er mer lojale kunder som med glede tipser om deres produkter eller tjenester.

Er du nysgjerrig og vil vite mer? Ta gjerne kontakt med oss!